Na tej stronie możesz przejrzeć aktualną gazetkę sklepu Auchan, nie wychodząc z domu. Zacznij od razu - pierwsza strona i najlepsze aktualne oferty Auchan poniżej:

  • QILIVE Mysz optyczna podłączana do komputera za pomocą USB tylko 12,99zł
  • QILIVE Powerbank 5000 mAh tylko 30,00zł
  • QILIVE Hub USB tylko 50,20zł
  • SELECLINE 30ML SPRAY+CHUST tylko 8,60zł
  • QILIVE Uchwyt ścienny dla telewizorów o przekątnej od 13 do 27-cali tylko 9,99zł
  • RECTICEL Materac sprężynowy SERENA KOKOS 90x200 tylko 399,00zł
  • QILIVE Mikser ręczny o mocy 300 W tylko 55,00zł
  • QILIVE Maszynka do strzyżenia włosów tylko 65,00zł
  • QILIVE Blender kielichowy tylko 145zł
  • QILIVE Frytownica tradycyjna tylko 155,00zł
  • QILIVE Odkurzacz bezworkowy tylko 195,00zł

Aby zobaczyć więcej ofert Auchan, skorzystaj z linku powyżej i sprawdź wszystkie aktualne promocje Auchan.

Auchan gazetka

Sprawdź najnowszą ofertę sklepu Auchan! Zajrzyj na naszą stronę i nie przegap najlepszych promocji w tym tygodniu!

Przeglądanie sklepowych gazetek nigdy nie było łatwiejsze. Wszystkie aktualne promocje i najlepsze oferty Auchan znajdziesz w jednym miejscu, właśnie tutaj! Nie czekaj, sprawdź już teraz!

Historia - Auchan

Auchan to marka sklepów wywodząca się z Francji, gdzie w 1961 roku Gérard Mulliez otworzył swój pierwszy hipermarket. Sklep powstał w dzielnicy Hauts Champs, od której sieć potem wzięła swoją nazwę.

Pierwszy hipermarket Auchan w Polsce został otworzony w roku 1996 w Piasecznie pod Warszawą. Stopniowo liczba sklepów rosła i w roku 2014 było ich już 25.

W latach 2014-2016 odbył się proces integracji sklepów z inną znaną marką sklepową - siecią Real. 57 hipermarketów zostało przejętych przez Auchan, z czego jednak rok później 8 zostało odsprzedanych i obecnie działa pod nazwą B1.

Obecnie na terenie całej Polski funkcjonuje 77 hipermarketów cieszących się sporym zainteresowaniem.

Auchan to marka bardzo dobrze oceniana przez klientów, głównie z uwagi na niskie ceny, wysoką jakość i świeżość produktów, a także oferty odpowiadające potrzebom swoich odbiorców.