Black Friday coraz bliżej! Padły już pierwsze rekordy!

 

 

To nie żart. Eksperci od handlu już wczoraj wskazywali, że ten rok to wyjątkowa edycja Black Week, zwieńczonego Black Friday. Im bliżej Czarnego Piątku, tym promocji jest więcej i są bardziej atrakcyjne dla konsumentów.

 

Jak wskazała Oliwia Tomalik, manager ds. marketingu Shopera, w wypowiedzi dla Rzeczpospolitej, wartość transakcji w połowie listopada 2020 była większa niż wynik za cały miesiąc w roku 2019. A Black Week dopiero się rozpędza!

 

Jak przyznają eksperci, w tym roku całość listopadowej akcji przeniosła się niemal w całości do sieci. Biorąc pod uwagę, że galerie handlowe, decyzją rządu, otworzą się ponownie 28 listopada, czyli dzień po Black Friday 27 listopada, zdążą skorzystać z fali listopadowej gorączki zakupowej? Czy klientom wystarczy budżetu i chęci, na jeszcze jeden dzień promocyjnych zakupów?

 

W tym, wyjątkowym, bo naznaczonym pandemią COVID-19 roku, kupowanie podczas Black Week, w sieci lub stacjonarnie, ma jeszcze więcej sensu niż w latach ubiegłych. To nie tylko polowanie na promocje, ale w obliczu ciągle zmieniających się warunków dla handlu, rozsądna decyzja przed Świętami Bożego Narodzenia.

 

W grudniu, najlepszym miesiącu dla handlu, czekają nas tylko dwie niedziele handlowe. Natomiast, od 24 grudnia od godz. 14, do 28 grudnia, sklepy będą zamknięte (czas świąteczny + niedziela niehandlowa). Logistyczne planowanie zakupów stało się faktem i koniecznością dla wielu gospodarstw domowych.

 

Black Week w 2020 roku odbywa się przede wszystkim w sieci. Warto każdego dnia śledzić oferty zarówno u tych największych jak Media Expert, Huawei, Xiaomi,  Orange, Allegro, Ali Express czy Hebe, jak i u tych mniejszych. Na udział w Black Week decydują się oni spontanicznie, jak np. mała manufaktura masła orzechowe Maslove. Wartość obniżek jest różna, ale podobnie jest u tych największych. Nie ma się co oszukiwać, nawet największe podmioty nie decydują się na zniżki -70,80 proc. na wszystko. Często jednak rabat u mniejszych sprzedających jest stały i obejmuje cały asortyment.

 

Inne sklepy internetowe, które dołączyły do Black Week, a których możesz nie znać: Radochy Gospochy (-20%), Keeza Polska (-30 proc.), Słoń – wszystko dla dziecka (-20 proc.), hairstore.pl (do -45%), Kruger&Matz (do – 60%), Tefal 24 (do -50%), enaturalnie -10%), euforma (do -15 proc.). Takich autorskich sklepów, punktów handlowych czy manufaktur jest mnóstwo!

 

Od początku tygodnia trwa Black Week w Lidlu, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Każdego dnia promocjami objęty jest nowy asortyment. Swoją ofertę na Black Week Netto zawarło w aktualnej gazetce promocyjnej znajdziesz TUTAJ.

 

Gotowi na zakupy na Black Week? Kupuj BEZPIECZNIE i nie daj się nabrać na fałszywe promocje. Skorzystaj z naszego poradnika. KLIKNIJ TUTAJ.

 

 

Lidl przecenia setki produktów na Black Week!

aktualna oferta Lidl na Black Friday i Black Week - poznaj najnowsze promocje i niskie ceny w gazetce


Anna Chodacka-Penier

Content Manager

Doświadczona, kreatywna profesjonalistka z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży mediów lifestylowych, w różnych rolach: project managera, redaktora treści, twórcy treści, dziennikarza, wydawcy, specjalisty ds. marketingu, event managera, itd. Skuteczna komunikacja i tworzenie angażujących treści i ciekawych projektów medialnych to jej specjalność. Obecnie spełnia się w roli Content Managera.