Black Week w Lidlu to szał promocji – i w dyskontach, i online!

Black Week w Lidlu - najlepsze promocje i obniżki w dyskoncie i sklepie internetowym Lidl-Sklep.pl

 

Gazetka z promocjami na Black Week ma aż 56 stron, a najlepsze rabaty online zmieniają się codziennie. Nie przegap zakupowego szaleństwa Lidla, znajdziesz tu artykuły dla domu, odzież, zabawki i więcej!


Black Friday nie ma co prawda długiej tradycji w Polsce, ale już nauczyliśmy się z końcem listopada szukać najlepszych okazji na prezenty dla bliskich. Lidl tradycyjnie postanowił wyjść tym oczekiwaniom naprzeciw. Od wczoraj obowiązuje nowa gazetka, która urosła do rozmiarów katalogu o 56 stronach!


W 750 sklepach Lidla znajdziemy kilkaset przecenionych produktów spoza oferty żywieniowej: pościel, ręczniki, odzież damska (w tym ciążowa), męska i dziecięca, a to dopiero początek listy samych tekstyliów. Czego chcieć więcej? Może obuwia, zabawek i dekoracji świątecznych w świetnych cenach? Najtansze produkty kupimy dosłownie za parę złotych, te najdroższe – pomimo solidnej przeceny – za kilkaset.


O ile w sklepach stacjonarnych oferta jest mieszana i zależy od lokalizacji, o tyle w sklepie internetowym Black Week został rozplanowany tematycznie. Dziś, dla przykładu, kupić można wyposażenie warsztatowe. Jeśli więc potrzebujesz nowej wkrętarki, znajdziesz kilka modeli do wyboru. Nie czekaj jednak zbyt długo – liczba produktów w szczególnych cenach jest ograniczona.


W środę Lidl-Sklep.pl stawia na pościel i artykuły przydatne w domu, od sypialni po łazienkę. W czwartek sercem oferty będzie moda, natomiast w piątek zabawki! Przez cały tydzień kupimy również duże i małe AGD w bardzo konkurencyjnych cenach.


Pamiętaj, że zakupy zrobione w sklepie internetowym Lidla możesz zamówić z dostawą kurierem lub do paczkomatu (jeśli gabaryty pozwolą). Nie przestrasz się, jeśli produkty dojdą w kilku paczkach – proces pakowania jest zoptymalizowany, by był jak najszybszy.

 

Poznaj pełną ofertę Lidla na Black Week!

aktualna oferta Lidl na Black Friday i Black Week - poznaj najnowsze promocje i niskie ceny w gazetce


Michał Karaś

Content Manager

Mediaworker, dziennikarz, specjalista od treści. Bywa także copywriterem i grafikiem. W mediach działa już drugą dekadę, nieprzerwanie od studiów dziennikarskich. Współtwórca sukcesu kilku, istniejących od lat, tytułów internetowych.