Black Friday to gorący okres, kiedy w sklepach można znaleźć wiele ciekawych promocji i rabatów. Jeżeli masz w planach duże lub kosztowne zakupy, zdecydowanie warto poczekać na Czarny Piątek i zapolować na najkorzystniejsze oferty cenowe.
Black Friday 2020 w Zara: dlaczego warto korzystać z promocji?
Ewentualny Black Friday w sklepach Zara w Polsce może okazać się świetną okazją do tego, żeby odnowić swoją garderobę. Oferta sieci jest nie tylko bardzo bogata, ale przede wszystkim – niesamowicie stylowa, dlatego jeśli lubisz modę nawiązującą do światowych trendów, koniecznie zajrzyj do sklepu internetowego lub salonów stacjonarnych i zapoznaj się z ich ofertą, która jest na tyle różnorodna, że każdy będzie miał szansę znaleźć modele odzieży odpowiadające jego potrzebom oraz preferencjom estetycznym.
Promocje na Black Friday w Zara: polowanie na niższe ceny
Jeżeli w tym roku w sklepach Zara odbędzie się Czarny Piątek, będzie to świetny moment, żeby zapolować na konkurencyjne ceny i wprowadzić kilka nowości do swojej szafy, zwłaszcza tych sezonowych. Zanim w sklepach Zara zaczną się potencjalne promocje z okazji Black Friday, zastanów się, jakie ubrania, buty czy dodatki są Ci rzeczywiście potrzebne. Najlepszym rozwiązaniem będzie wcześniejsze zrobienie dokładnego przeglądu własnej szafy i określenie swoich potrzeb. Ofert na Black Friday w Zara szukaj online i stacjonarnie.
Black Friday w Zara Home
Warto pamiętać, że Zara to nie tylko ubrania! W Zara Home znajdziesz bardzo szeroki asortyment produktów przeznaczonych do domu: pościele, zastawy stołowe, serwety, obrusy, meble, oświetlenie itp., dlatego ewentualne promocje na Black Friday w Zara Home to doskonała szansa na to, żeby odświeżyć dotychczasową aranżację Twojego domu lub mieszkania, jednocześnie minimalizując niezbędne wydatki.
Black Friday w Zara Kids
Zara, oprócz odzieży, akcesoriów i obuwia dla osób dorosłych proponuje także kolekcje dla dzieci w różnym wieku. Zara Kids to kolekcje, dzięki którym można zadbać o garderobę swojej pociechy. Właśnie dlatego, warto śledzić potencjalne obniżki cenowe – możliwe, że staną się szansą na uzupełnienie dziecięcej szafy. Ubranka Zara Kids cechuje dbałość o stronę estetyczną, więc są zdecydowanie godne uwagi.
Kiedy zaczyna się Black Friday w Zara?
Black Friday jest „świętem” międzynarodowym, które zawsze przypada na pierwszy piątek po Dniu Dziękczynienia, w związku z tym, data Czarnego Piątku jest ruchoma. W 2020 roku Black Friday odbywa się 27 listopada, ale warto pamiętać, że czas rozpoczęcia czarnopiątkowych promocji może być różny, w zależności od sklepu.
Sprawdź najnowszą ofertę sklepu Zara! Zajrzyj na naszą stronę i nie przegap najlepszych promocji w tym tygodniu!
Przeglądanie sklepowych gazetek nigdy nie było łatwiejsze. Wszystkie aktualne promocje i najlepsze oferty Zara znajdziesz w jednym miejscu, właśnie tutaj! Nie czekaj, sprawdź już teraz!
Historia - Zara
Jedna z najpopularniejszych sieci sklepów została założona w 1975 przez Amancio Ortegę - dziś najzamożniejszego Hiszpana, ale także jednego z najbogatszych ludzi na świecie wg magazynu Forbes. Marka od początku istnienia posiada w ofercie ubrania w przystępnych cenach, co z kolei ma wyróżniać ją pośród drogich domów mody.
Kluczowym faktem jest to, że wizjoner Ortega wprowadził nowy proces tworzenia, który polegał na wprowadzaniu do sklepów nie więcej niż 2 kolekcji rocznie. Pozwoliło to na sprzedaż całych linii i dzięki temu zabiegowi ubrania się nie marnowały, aby Zara mogła wykazać się przy kolejnych kolekcjach. Przedsiębiorca odniósł sukces dlatego, że postawił na modę "dla wszystkich". Do dziś ta marka jest bardzo elastyczna i szybko reaguje na nowe trendy, które obowiązują w danych sezonach.
W 1989 roku otworzony został pierwszy salon w Stanach Zjednoczonych, w 1990 we Francji, w 1992 roku w Meksyku, w 1993 w Grecji, w 1994 w Belgii oraz Szwecji. Obecnie marka Zara obecna jest ze swoimi salonami firmowymi w ponad 70 krajach na całym świecie. To gigant rozpoznawany na całym świecie, który w ofercie posiada kilkanaście tysięcy produktów, co w porównaniu do około 2 do 5 tysięcy projektów w sklepach konkurencji stawia ją wśród najbardziej pomysłowych dostawców ubrań i dodatków.